REGISTRACE / PŘIHLÁŠENÍ
OK 365 Internetový magazín
Rubriky
Archivy

Podpatky a ženy k sobě prostě patří

Jo jo. Ženy, která z Vás nemá v botníku alespoň tucet bot na podpatku? Teď asi málokterá z vás řekne, ne nemám. Prostě vysoké boty k nám patří už po desetiletí. Milujeme je, i když v nich sem tam pěkně trpíme, ale proč se pro krásu neobětovat, že? Je fajn pocit, když vyrážíte někde za zábavou, udělat si make-up, vlasy a vybrat to nej oblečení co se skrývá ve vaší skříni a k tomu dopasovat vhodný kousek bot na podpatku, které podtrhnou celý outfit. Nejen že Vám takové botičky zvednou sebevědomí, ale budete vyšší, což ocení ženy menšího vzrůstu.

Kde jaké boty na podpatku použít?

Jsou ženy a dívky, které dávají přednost pohodlnějším botám, na druhou stranu jsou i ty, které bez podpatků neudělají ani krok. První skupina žen vlastně dělá dobře, protože ty, které je nenosí s oblibou, v nich ani většinou neumí chodit. Pokud si tuto obuv žádá příležitost a ony je opráší, pohled na ně oku příliš nelahodí. Na druhou stranu to ale není žádná věda a častější chůzi na podpatcích to zvládne každá.

Volíte černou klasiku?

Boty na podpatku či lodičky v černé barvě se nejvíce hodí na formálnější akce. Takže, jdete-li třeba do divadla, asi nezvolíte růžovou obuv, ale sáhnete po černých, buď uzavřených, nebo otevřených bot. Nikdy ale nezapomínejte na jednu důležitou věc, pokud zvolíte otevřenou obuv, myslete také na upravenou manikúru! Nevzhledně vypadající nohy se považuje za velký přešlap.

 V kanceláři?

Zde je také na místě nosit černou obuv, není to ale nutnost. Pokud máte v práci kostýmek, můžete použít bílé, hnědé, krémové barvy.

Na akci

Jestli vyrážíte do víru velkoměsta, meze se nekladou. Pestré barvy jako je zelená, žlutá či růžová se o úspěch postarají. Slaďte je s doplňky stejných barev, postačí třeba lak na nehtech, krásně tím ožije váš oděv.

Všeho s mírou, častým nošením vysokých bot, hlavně extra vysokých, jako jsou podpatky s deseti centimetrovým podpatkem vašim nohám a zádům nesvědčí.

 

Comments are closed.