REGISTRACE / PŘIHLÁŠENÍ
OK 365 Internetový magazín
Rubriky
Archiv

Author Archive

Dobré PR je konkurenční výhodou

Každá firma se snaží o co nejlepší image. Úkolem public relations (PR) je budování dobrého jména firmy.

 

V současné době je třeba aktivně a kreativně komunikovat a ukazovat okolí, v čem je síla vaší firmy. Jedině tak vytvoříte pozitivní obraz o vaší společnosti u cílové skupiny, široké veřejnosti, partnerů, investorů či vlastních zaměstnanců a odlišíte se od konkurence. Dobrá komunikace s veřejností určitě představuje konkurenční výhodu.

Tak jako reklama je public relations součástí marketingového mixu. Na rozdíl od reklamy se ale jedná o dlouhodobou soustavnou činnost, jejímž prioritním cílem není prodej určitého produktu. Pro PR je nejdůležitější udržet a zlepšovat dobrou image firmy.

Public relations i reklama využívají stejná média, řídí se marketingovým plánem, neobejdou se bez kreativity, pracují s cílovými skupinami a jsou spolutvůrci image firmy.

Mezi reklamou a PR jsou ale také velké rozdíly. Reklama se zaměřuje na konkrétní segment – na konkrétního zákazníka, naproti tomu PR působí na širokou veřejnost. Reklama nabízí konkrétní produkt či službu, kdežto public relations nabízí dobrou vůli, sympatie a porozumění. Cílem reklamy je zvýšení prodeje v co nejkratším čase, ale PR je dlouhodobou soustavnou záležitostí.

Pro úspěšné řešení PR jsou důležité dobré vztahy s novináři a schopnost komunikovat s médii, a to i v situacích pro firmu nepříznivých. Řešení PR na požadované úrovni je pro mnohé firmy svépomocí nereálné. Zejména středním a menším firmám se vyplatí spolupráce s profesionální PR agenturou. Mezi zkušené agentury, které poskytují komplexní marketingové služby včetně PR, patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/sluzby/socialni-site/

https://www.aneri.cz/2020/06/20/dobre-pr-je-konkurencni-vyhodou-2/

Pomůžeme vám minimalizovat energetické ztráty vašeho domu

Zejména u starších domů díky jejich nedokonalé konstrukci dochází k velkým energetickým ztrátám. Kde je situace nejhorší a úniky jsou největší, pomůže odhalit termografie budovy pomocí  kvalitní termokamery.

 

Pomocí termokamery lze zjistit nejen místa s největším únikem tepla, ale lze odhalit různé netěsnosti, výskyty tepelných mostů, škody způsobené vlhkostí a místa s možností výskytu plísní.

Termokamera je ideálním pomocníkem při měření a dokumentaci energetických ztrát obvodového zdiva domů, oken a venkovních dveří. Termokameru lze použít i při měření úniků tepla výklenků pro radiátory nebo i střešních konstrukcí. Na základě kvalitního měření lze získat dokonalý přehled nejrizikovějších míst s únikem tepla. Díky detekci těchto závad a nedokonalostí lze následně zajistit co nejefektivnější nápravu rizikových míst.

Pokud pomocí termokamery vytvoříme celkový snímek budovy, získáme dokonalý přehled, který pomůže s efektivním naplánováním celkové tepelné izolace budovy.

Jestliže uvažujete o snížení tepelných ztrát u vašeho domu, kontaktujte naši společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Váš dům přeměříme kvalitní termokamerou a naši odborní pracovníci analýzou pořízených snímků správně navrhnou efektivní řešení celkového zateplení budovy. V případě zájmu následně provedeme kompletní odbornou realizaci.

http://www.stav-agency.cz/scsdc/

http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/

http://www.stav-agency.cz/2020/06/20/pomuzeme-vam-minimalizovat-energeticke-ztraty-vaseho-domu/

Kvalita povrstvení zorníků je pro ochranné brýle zásadní

Ochranné pracovní brýle musí maximálně chránit zrak a zajišťovat ideální výhled za každé situace. Zamlžené, poškrábané nebo znečištěné zorníky znesnadňují výkon práce a výrazně zvyšují riziko úrazu během pracovní směny.

Běžné ochranné brýle v sobě spojují kombinaci ochrany proti zamlžování a odolnosti proti poškrábání na obou stranách zorníků. Odolnost proti poškrábání je omezená a efekt nezamlžování se dříve či později pravidelným čištěním znečištěných ochranných brýlí zcela vymyje.

uvex ve svém vývojovém centru ve Fürthu vyvinul inovativní technologii polakování, která umožňuje různá povrstvení na obou stranách zorníku. Díky této technologii lze vyrobit ideální ochranné brýle pro každou oblast použití.

Mezi základní polakování zorníku ochranných brýlí patří uvex supravision excellence, kde je vnitřní strana zorníku odolná proti zamlžení (minimálně 16 sekund) a vnější má vynikající odolnost proti poškrábání a chemikáliím. Zorníky s povrchovou úpravou uvex supravision sapphire jsou z obou stran extrémně odolné proti poškrábání a poskytují vynikající odolnost proti chemikáliím. Díky nanotechnologiím dosáhl uvex výrazného zlepšení antiadhezivních vlastností, díky čemuž se mnohem lépe a snadněji čistí. Polakování uvex supravision plus z obou stran zabraňuje zamlžení (minimálně 30 sekund), je odolné proti poškrábání a antistatické. Odolnost proti rosení zůstává trvale zachována, a to i po několika čištěních. Mezi speciální typy polakování patří uvex supravision extreme, uvex supravision variomatic a uvex supravision clean, který slouží jako profesionální ochrana při práci v laboratořích, klinikách, čistých prostorech nebo při potravinářské výrobě, neboť brýle s tímto polakováním, lze sterilizovat v autoklávu.

Pro potřeby sváření je vhodné polakování uvex infradur a uvex infradur plus.

Výsledkem těchto inovativních technologií jsou vysoce funkční ochranné brýle s dlouhou životností – pro ničím nerušený výhled a maximální bezpečí v každé situaci a pracovním prostředí.

Ochranné pracovní brýle uvex a ostatní OOPP této značky na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/?f=1336

Máte webové stránky opravdu kvalitní?

Internet umožňuje mnoho způsobů, jak svou firmu prezentovat a jak upozornit na sebe a na nabízené produkty či služby. Jedním ze základních způsobů prezentace firmy jsou webové stránky. Web může na první pohled zaujmout nebo odradit. První dojem je velice důležitý.

 

Webové stránky přimějí návštěvníka k podrobnější prohlídce, pokud jsou uživatelsky přívětivé, obsahově zajímavé, vizuálně vyladěné a pokud návštěvník lehce a přehledně získá informace, které hledá. Určitě neprofesionálně působí stránky zastaralé, ze kterých je na první pohled zřejmé, že je nikdo mnoho let neaktualizoval. Je nutné si také uvědomit, že mnoho návštěvníků hledá na internetu pomocí svého mobilního telefonu nebo tabletu. Proto je velmi důležité, aby byl web optimalizován pro tyto platformy.

Internet nabízí řadu dalších možností jak prezentovat svoji firmu či nabídku produktů a služeb, ať už se jedná o reklamu, sociální sítě apod. Základem by měl být vždy kvalitní web.

Pokud uvažujete o úpravě vašeho webu či vytvoření nové internetové prezentace, poraďte se nezávazně se zkušenými webmastery ze společnosti ANERI s.r.o. v Liberci. Tito odborníci nejprve posoudí váš stávající web a následně doporučí vhodné řešení.

Možná budete mile překvapeni, že vytvoření nového moderního webu lze pořídit za velice zajímavé ceny.

https://www.aneri.cz/sluzby/webove-stranky-e-shopy/

https://www.aneri.cz/sluzby/socialni-site/

https://www.aneri.cz/2020/05/25/mate-webove-stranky-opravdu-kvalitni/

Zateplení a hydroizolace plochých střech

Majitelé starších domů s plochou střechou musí často řešit řadu problémů nejen se špatnou hydroizolací, ale i problémy s tepelnou izolací.

 

Pokud se majitel domu rozhodne zateplit svůj dům, nejprve uvažuje o zateplení stěn a výměně oken. Po realizaci tohoto zateplení ve větší míře vyvstanou problémy s plochou střechou. Na stropech pod střechou se objevují mokré mapy, a snižuje se účinnost tepelné izolace. Příčinou nemusí být přímo zatékání porušenou hydroizolační vrstvou, ale může se jednat o kondenzaci vodních par způsobenou špatným odvětrání střešního pláště.

Pří zateplení obvodového zdiva a výměně oken dojte ke snížení cirkulace vzduchu mezi vnitřním a vnějším prostorem domu a v objektu se zvyšuje vlhkost. Vlhkost stoupá stropem, a pokud není ve střešním plášti dobře odvětrána, kondenzuje zde. Tím dochází k degradaci mnohdy nedostatečné tepelné izolace a k narušování samotné střešní konstrukce.

Při zateplování domu je nutné řešit i zateplení střechy. Důležité je nejen kvalitní zateplení a hydroizolace, ale i správné odvětrání.

Kvalitně řešená střecha má nejen dostatečnou izolaci, ale je správně vyřešena parotěsnost spodních konstrukcí, odvětrání střešního pláště i správná hydroizolace.

Každý dům je specifický, a co je ideálním řešením při zateplení střechy pro jeden objekt, nemusí být pro jinou střechu příliš vhodné. Určitě se vyplatí poradit se před samotnou realizací s odborníky. Pokud uvažujete o opravě střechy, obraťte se o radu na společnost Stav Agency s.r.o. Zkušení pracovníci Stav Agency prohlédnou vaši střechu, v případě potřeby provedou potřebné sondy, zhodnotí stávající stav a navrhnou optimální řešení právě pro váš dům. V případě vašeho požadavku provedou i celkovou realizace včetně všech potřebných povolení.

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zatepleni-strechy/

http://www.stav-agency.cz/hydroizolace/ploceh-strechy/

http://www.stav-agency.cz/2020/05/25/zatepleni-a-hydroizolace-plochych-strech/

Brýle s ochranou proti zamlžení vhodné ke sterilizaci

Je běžným standardem, že uvex dodává na trh ochranné pracovní brýle s polakováním proti zamlžení. V současné době, kdy je kladen vysoký důraz na ochranu před virovým nebezpečím, se ve vývojovém středisku uvex podařilo vyvinout unikátní technologii polakování proti zamlžení, které je odolné sterilizaci v autoklávu.

 

Oči patří nejen mezi nejzranitelnější orgány, ale mohou být i vstupní branou pro viry a bakterie do lidského těla. Proto by měl být na ochranu očí kladen maximální důraz a všichni pracovníci by měli používat ochranné brýle, které opravdu chrání.

Speciální požadavky jsou kladeny na profesionální ochranu při práci v laboratořích, na klinikách, v čistých prostorech nebo v potravinářské výrobě. Pro tyto speciální požadavky vyvinula společnost uvex první ochranné brýle, které lze opakovaně sterilizovat v autoklávu (až 15x nebo 20x 20min při max. 121 °C) s povrchovou úpravou odolnou proti zamlžování z vnitřní strany a odolnou proti poškrábání ze strany vnější. Brýle s unikátním polakováním uvex supravision CR jsou dodávány v provedení lehkých sportovních straničkových brýlí, v provedení pro nošení jako brýle přes brýle (vhodné pro uživatele korekčních brýlí) a také v provedení uzavřených brýlí s výměnnými zorníky a s plným panoramatickým výhledem.

Dopřejte vašim zaměstnancům maximální ochranu spojenou s komfortem nošení ochranných pracovních pomůcek značky uvex.

Se svými dotazy a požadavky na OOPP se obracejte na společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou, která v České republice zastupuje společnost uvex a nabízí ochranné pracovní pomůcky této značky.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/?smxfilter=1&f=2120

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/

https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/bryle-s-ochranou-proti-zamlzeni-vhodne-ke-%20sterilizaci/

Jaká je souvislost mezi inzercí na internetu a získáváním zpětných odkazů pro váš web?

Každá firma chce, aby se její web zobrazoval ve vyhledávačích na předních pozicích. Pořadí výsledků vyhledávání závisí zejména na počtu a kvalitě zpětných odkazů webové stránky.

 

Získávání zpětných odkazů pro web je trvalý proces. Zpětné odkazy jsou pro vyhledávače jakousi referencí informující o oblíbenosti a kvalitě sledovaného webu. Tímto způsobem je zvyšováno hodnocení odkazovaného webu.

Způsobů, jak získat zpětné odkazy je celá řada. Jedním ze způsobů, který není firmami doposud příliš využíván, je zveřejňování inzerátů na inzertních serverech. Vyhledávače navštěvují inzertní servery několikrát denně. Mnohé inzeráty se tak zobrazují na dotaz z klíčových slov na čelních pozicích vyhledávačů.

Další výhodou zveřejňování inzerátů na inzertních serverech je jejich vysoká návštěvnost lidmi hledajícími konkrétní produkty či služby. Pokud takový člověk najde ve vašem inzerátu to, co hledá, je velká pravděpodobnost, že se proklikne na váš web a stane se přímo vaším návštěvníkem.

Aby inzerát plnil funkci přímé nabídky i funkci získávání zpětných odkazů, je důležité dodržovat určitá pravidla při jeho sestavování.

Pokud nechcete pracně vyhledávat inzertní servery a lámat si hlavu se správným sestavením inzerátu, rádi vám poradíme a pomůžeme. Se svými dotazy a požadavky se můžete obracet na naše pracovníky ve společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.

Přilákat návštěvníky na váš web je první krok. Dalším krokem je přimět návštěvníka, aby u vás produkty či služby nakoupil.

https://www.aneri.cz/sluzby/webove-stranky-e-shopy/

https://www.aneri.cz/sluzby/socialni-site/

https://www.aneri.cz/2020/04/24/jaka-je-souvislost-mezi-inzerci-a-ziskavanim-zpetnych-odkazu-pro-vas-web/

Proč zateplit dům?

Úspora za energie, tepelná pohoda v zimně i v létě a zdravější bydlení bez plísní – to jsou základní důvody, proč se lidé rozhodnou pro zateplení domu.

 

Pro národní organizaci Sdružení EPS ČR prováděla v nedávné době výzkumná agentura Ipsos průzkum v oblasti zateplování domů. Výzkum ukázal, že dům nebo byt má již zatepleno zhruba 56 % obyvatel ČR a zhruba 17 % lidí o zateplení uvažuje v nejbližší době.

Je pochopitelné, že o zateplení je velký zájem zejména z důvodů úspory energií. Vždyť zateplením staršího domu lze ušetřit i více než 50 % výdajů za vytápění. (Dle údajů Českého statistického úřadu jde na vytápění zhruba 14 % rozpočtu průměrné české domácnosti.)

Úspora za vytápění není jediným důvodem, proč zateplit dům. Při zateplení dostává starý dům nový kabát a tak se mění jeho vzhled. S novou fasádou se chrání také konstrukce domu a je zamezeno další chátrání stavby. Hodnota domu je tak navýšena a jeho životnost prodloužena.

Důležitým přínosem zateplení je omezení kondenzace vodních par na stěnách bytu a tím zamezení vznik škodlivých plísní. Citelná je zvýšená životní pohoda v bytě nejen v zimně, ale i v horkých letních dnech.

K vytápění zatepleného domu postačí menší zdroj tepla a je pochopitelné, že pořízení menšího topidla je finančně výhodnější než nákup velkého zdroje tepla.

Důležitým přínosem je také menší zatížení přírody spojené s vytápěním.

Pokud se někdo stále obává vysokých nákladů spojených se zateplením domu, připomínáme, že v současné době je v Česku vyhlášen státní dotační program Nová zelená úsporám, kde může být výše dotace až 50 % nákladů spojených se zateplením rodinného domu.

Pokud si nevíte rady, jakým způsobem zateplit dům a jak požádat o státní dotaci, obraťte se na odporníky. Pracovníci společnosti Stav Agency s.r.o. z Liberce ochotně poradí se zateplením domu a v případě zájmu zajistí kompletní realizaci včetně veškerých povolení a případně pomohou i s žádostí o státní dotaci.

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-domu/

http://www.stav-agency.cz/2020/04/24/proc-zateplit-dum/

Rukavice uvex chránící proti mechanickým rizikům

Ochranné pracovní rukavice chrání své uživatele pouze v případě, že splňují požadované normy a jsou při práci nepřetržitě nošeny.

 

Efektivní ochrana rukou znamená perfektní vyváženost mezi spolehlivou ochranou a příjemným pocitem při nošení. Společnost uvex nepřetržitě vyvíjí inovativní technologie vláken a povrstvení. Při každodenním používání má zásadní význam vztah mezi odolností proti proříznutí a roztržení. Pokud je požadované úrovně ochrany proti proříznutí dosaženo díky vysoké koncentraci skleněných vláken, může to negativně ovlivnit odolnost proti roztržení. Techniky používané ke kombinování materiálů, jako jsou skleněná a ocelová vlákna, jsou určující pro pohodlí a přijatelnost pro uživatele. Pokožka smí přijít do styku pouze s vlákny, která jsou nedráždivá, přičemž vlastnosti jako cit se znovu mění po aplikaci povrstvení.

Výroba ochranných rukavic proti proříznutí značky uvex je založena na nejnovější patentované technologii uvex Bamboo TwinFlex®. Jedná se o nový standard v oblasti ochrany rukou, kdy je kladen důraz na funkčnost, maximální zachování citu při úchopu a dokonalé pohodlí pro uživatele. Vysokou úroveň pohodlí včetně dobré regulace teploty zajišťuje unikátní kombinace přírodního bambusu a technologicky vyspělých ochranných vláken. Mezi rukavice s touto inovativní technologií patří řada uvex C500, C300 a D500.

Při výběru správných rukavic je nutné přihlédnout k celé řadě faktorů. Společnost uvex usnadňuje výběr rukavic pomocí přehledné příručky, která s využitím praktických symbolů umožňuje přiřadit ochranné rukavice pro konkrétní oblasti použití. Další možností, jak vybrat opravdu správné rukavice pro dané pracoviště, je nechat si poradit přímo od odborných pracovníků ve společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Právě tato společnost je dodavatelem ochranných pracovních prostředků značky uvex na český trh.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/?f=984

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/?f=1719

https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/rukavice-uvex-chranici-proti-mechanickym-rizikum/

PPC reklama

PPC neboli Pay Per Chick je reklama na internetu, kde platba probíhá, až když návštěvník na tuto reklamu klikne. Jedná se tedy o platbu, až když je návštěvník odveden na váš web.

 

PPC reklama jsou krátké inzeráty umístěné zejména na stránkách vyhledávačů Google.cz a Seznam.cz. Umístění inzerátu prostřednictvím systému Sklik od Seznam.cz a Google Ads je zdarma. Dalšími systémy PPC reklamy jsou: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter a další.

Výhodou PPC reklamy je to, že se platí až za návštěvu webu – tedy za přístup zájemce o nabízené zboží či služby. Dalšími výhodami je rychlost spuštění kampaně a možnost operativních změn podle účinnosti.

PPC reklamu si může spravovat každý sám, ale tak jako u všeho, je potřeba mít příslušné znalosti a průběh reklamy průběžně sledovat a upravovat v závislosti na dosažených výsledcích. Důslednou kontrolou a optimalizací nákladů na proklik se maximálně využijí peníze vložené do této reklamy. Pokud se PPC reklamě nemůžete soustavně věnovat, určitě se vám vyplatí využít služeb naší společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.

Dokážeme vám ušetřit finance a zejména práci. S námi budete mít PPC reklamu bez starostí a maximální účinností.

https://www.aneri.cz/sluzby/ppc-kampane-remarketing/

https://www.aneri.cz/2020/01/28/optimalizace-webu-seo/

https://www.aneri.cz/2020/02/26/ppc-reklama/

Dotace na zateplení bytových domů

Jestliže plánujete rekonstrukci bytového domu, která sníží jeho energetickou náročnost, můžete dostat peníze od státu. Je vyhlášena výzva s názvem Energetické úspory v bytových domech III z programu IROP.

 

Prvním krokem by mělo být zjištění, zda je váš dům správně zapsán v katastru nemovitostí jako bytový dům nebo objekt k bydlení. Pokud ano, můžete o dotaci žádat a snížit si tak celkové náklady na rekonstrukci.

O dotaci mohou žádat vlastníci bytových domů, společenství vlastníků jednotek i bytová družstva jako správci bytových domů.

Dotace je poskytována ve třech úrovních. Pokud plánujete kompletní rekonstrukci, která přinese úsporu energií alespoň 40 % a dům po těchto úpravách bude patřit do kategorie B, můžete získat dotaci až do výše 40 % uznatelných nákladů.

Pokud rekonstrukcí docílíte energetických úspor alespoň 30 % a dům bude zařazen do kategorie C, můžete získat dotaci až do výše 30 % uznatelných nákladů.

Dotaci až do výše 20 % uznatelných nákladů můžete získat v případě, že rekonstrukcí snížíte energetické náklady alespoň o 30 % a dům přesto nebude patřit do kategorie C. I v tomto případě jsou přísné parametry na zateplení rekonstrukcí.

Získat dotaci z programu IROP je celkem složité a je nutné zajistit spoustu dokumentace a posudků a vyřídit velké množství administrace. Pokud si sami netroufnete na složité vyřizování, můžete se obrátit na firmy, které vám pomohou s vyřízením žádosti.

Jednou z firem, která má zkušenosti se zateplováním budov i s vyřizováním žádostí o dotace z programu IROP je společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce.

http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/vystavba-rodinnych-domu/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/kompletni-zatepleni-objektu/

http://www.stav-agency.cz/2020/02/26/dotace-na-zatepleni-bytovych-domu/

Ochrana dýchacích cest proti virům a bakteriím

S hrozbou šíření koronaviru z Číny do celého světa mnohé zajímá, jak se dá proti této nákaze chránit. Mezi základní opatření patří zvýšená hygiena, používání desinfekčních prostředků, ohleduplnost vůči okolí a používání pomůcek na ochranu dýchacích cest.

 

Nebezpečný koronavirus se šíří stejně jako běžná chřipka. Vyšší riziko nákazy tak jako u chřipky bude hrozit lidem, kteří musí při výkonu své profese přicházet do úzkého kontaktu s velkým množstvím lidí. Pro tyto lidi určitě platí zvýšená hygiena a ochrana dýchacích cest. Právě prostřednictvím dýchacích cest hrozí velké riziko nákazy.

Běžné roušky a respirátory neposkytují dokonalou ochranu před nákazou. Aby byl člověk maximálně chráněn, měl by používat ochranné prostředky dýchacích cest, které jsou přímo určeny na ochranu proti virům a bakteriím.

Jedním z ochranných prostředků s maximální ochranou jsou respirátory uvex silv-Air classic 2310 FFP3 tvarové s ventilem. Tyto respirátory uvex poskytují ochranu před viry a bakteriemi a díky své konstrukci a komfortu užívání minimálně omezují uživatele. Další výhodou všech respirátorů a polomasek značky uvex je možnost jejich kombinace s ochrannými brýlemi.

Je nutné si uvědomit, že zařízení na ochranu dýchacích cest jsou nevhodná pro osoby s bradkou, kotletami nebo hlubokými jizvami v oblasti těsnicích linek masky na ochranu dýchacích cest.

Respirátory uvex silv-Air classic 2310 FFP3 chránící uživatele proti virům a bakteriím dodává na český trh společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. V nabídce této firmy je kompletní nabídka ochranných pracovních pomůcek značky uvex.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/masky-na-ochranu-dychacich-organu/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/masky-na-ochranu-dychacich-organu/5513/tvarovana-polomaska-ffp3-na-ochranu-dychacich-cest-uvex-silv-air-c-2310/

Marketing řešený podle marketingového plánu

Každá firma chce zvyšovat obrat a zejména zisk. Každá firma tak musí řešit marketing. Náhodné marketingové aktivity ale určitě nemají takový úspěch, jako marketing realizovaný podle předem určeného plánu.

 

Základem marketingového plánu je určit si cíl, kterého chceme dosáhnout. Cíl by měl být reálný a dobře měřitelný, abychom na konci období mohli vše vyhodnotit. Určitě je lepší si za cíl dát, že získáme 40 nových zákazníků. Pokud si dáme za cíl pouze získat více zákazníků, máme sice cíl splněn i při získání jednoho nového zákazníka, ale určitě to neodpovídá naší původní představě rozvoje firmy. Marketingový plán by měl být sestaven velice svědomitě. Měl by vycházet ze současného stavu firmy, znalosti potřeb zákazníků i znalosti konkurence. Určitě důležitou roli hrají finanční možnosti. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.

Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.

Největším rizikem, že nebude dosaženo plánovaných cílů, je to, že marketingový plán sice bude zodpovědně sestaven, ale firma jej nebude realizovat.

Marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, ale musí být vypracován svědomitě a musí splňovat mnohé zákonitosti a požadavky. Pro firmy, které nemají vlastní marketingové specialisty, bývá složité marketingový plán sestavit. Pro tyto firmy je výhodné poradit se s marketingovými odborníky. Marketingoví specialisté pomohou nejen reálný marketingový plán sestavit, ale pomohou také s jeho realizací. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/pruzkumy-a-databaze/

https://www.aneri.cz/2019/12/13/marketing-reseny-podle-marketingoveho-planu/

EU pravidla pro stavbu nových domů

V ČR postupně dochází ke změně ve výstavbě budov směrem k energeticky účinnějším domům.

 

Všechny domy, pro jejichž výstavbu bude vydáno stavební povolení od roku 2020, budou muset splňovat směrnice EU. Domy budou muset být stavěny jako budovy s téměř nulovou spotřebou energie. Na rozdíl od pasivních domů nemají tyto požadované parametry absolutní hodnotu. Výpočet energetické náročnosti je založen na porovnání hodnocené budovy s takzvanou referenční budovou. Zjednodušeně se jedná o softwarově namodelovanou budovu, která je totožná s hodnocenou budovou, přičemž parametry užívaných technických systémů a stavebních konstrukcí odpovídají minimálním požadavkům stanovených vyhláškou. To znamená, že pokud hodnoty ukazatele energetické náročnosti hodnocené budovy nejsou větší než hodnoty shodných ukazatelů pro referenční budovu, pak hodnocená budova splňuje zákonné požadavky.

Mnozí se mylně domnívají, že v nově stavěných domech bude muset být instalováno nucené větrání s rekuperací tepla a domy budou muset splňovat požadavky kladené na pasivní budovy. Není ani pravda, že tato přísnější pravidla pro výstavbu domů začínají platit nárazově od 1. 1. 2020. Povinnost výstavby nových budov ve standardu budov s téměř nulovou spotřebou energie je v ČR postupná a započala již v roce 2016.

Závěrem lze říci, že nová výstavba by měla být realizována ve spolupráci projektanta a energetického specialisty. Stavitel představí svůj záměr a projektant navrhne řešení splňující požadavky na energetickou náročnost budovy.

V případě jakýchkoliv nejasností se stavitelé mohou obrátit se svými dotazy na odborné pracovníky ze společnosti Stav Agency s.r.o. sídlící v Liberci.

http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/vystavba-rodinnych-domu/

http://www.stav-agency.cz/scsdc/kompletni-zatepleni-objektu/

http://www.stav-agency.cz/2019/12/13/eu-pravidla-pro-stavbu-novych-domu/

Bezpečnost i při velmi špatné viditelnosti

Mnohé profese musí vykonávat svoji práci v prostředí se sníženou viditelností. Pracovníkům tak hrozí vysoké nebezpečí vážného úrazu jen proto, že nejsou vidět. Řešením jsou samosvětelné vesty a bundy uvex.

 

Pracovníci v oblasti údržby silnic, úklidu obcí, ve stavebnictví, záchranáři, hasiči apod. jsou za snížené viditelnosti a za špatných povětrnostních podmínek velice ohroženi tím, že je řidiči aut a obsluha stavební a manipulační techniky spatří příliš pozdě a dojde k vážnému úrazu. Reflexní vesty a reflexní prvky na oblečení toto nebezpečí určitě snižují. Jedná se ale o prvky, které jsou závislé na cizím osvětlení. Pokud světlo na reflexní prvek nedopadne, nemůže se světlo odrážet a osoba s oblečením s reflexními prvky stále není vidět. Řešením je oděv s vlastním světelným zdrojem. Společnost uvex nabízí samosvětelné bundy a vesty, které zaručují perfektní viditelnost i bez nutnosti cizího osvětlení.

Aktivní osvětlení funguje díky inovativnímu světlovodnému systému LED, který byl vyvinut společně s OSRAM®. Kabely světlovodů jsou integrovány v zadní oblasti oblečení mezi vnější látkou a podšívkou. Pulzující světelný zdroj zaručuje viditelnost uživatele z velké dálky i za velmi špatných povětrnostních podmínek.

Oblečení lze prát. Nízké napětí 5V zaručuje bezpečnou práci i ve vlhku. Baterie na jedno nabití vydrží 8 hodin a životnost baterie je 2500 hodin.

Podrobné informace o samosvětelném bezpečnostním oblečení uvex a o všech ochranných pracovních pomůckách uvex vám poskytnou pracovníci společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-a-pracovni-odevy/?f=1967

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-a-pracovni-odevy/6865/vesta-uvex-protection-flash/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-a-pracovni-odevy/